van business idee naar winstgevend bedrijf
Waarom wil je ondernemen - inkomen - vrijheid - zelf expressie. Analyseer je sterktes, netwerk en levensstijl.
9 okt 2025
Waarom wil je ondernemen - inkomen - vrijheid - zelf expressie. Analyseer je sterktes, netwerk en levensstijl.
1 okt 2025
Het grootste probleem dat veel ondernemers maken, is dat ze proberen een cursus te maken die alles omvat, die breed is. Echter hoe specifieker je de niche definieert des te beter.
24 sep 2025
Elk verkoopsysteem bestaat uit 6 onderdelen: 1. Jouw aanbod 2. Genereren van verkeer dat je kunt controleren
22 sep 2025
Zijn je dromen groter dan het starten van een “side hustle”? Wil je op termijn een schaalbaar bedrijf bouwen? Is dat je plan, dan heb je hopelijk wat aan onderstaande tips.
20 sep 2025
Ontdek het omgekeerde carrièrepad
15 sep 2025
Ieder business idee kun je in 12 stappen en tevens binnen 90 dagen testen om te zien of het een winstgevend bedrijf kan opleveren.
9 sep 2025
Er bestaan verhalen die zo krachtig zijn, dat ze ons hele ondernemersleven kunnen begeleiden. Een van die verhalen is de parabel van de Chinese bamboe.
5 sep 2025
De term Law of Attraction is je vast niet onbekend. Misschien associeer je het met zweverigheid, maar in de kern is dit universele principe net zo praktisch als zwaartekracht. Het is de motor achter het creëren van de resultaten in je leven, zowel privé als zakelijk.
5 sep 2025
Schulden zijn vooral een emotioneel probleem. Je kunt ze niet alleen met logica oplossen. Je moet eerst de emoties aanpakken.
1 sep 2025
De droom van een eigen bedrijf, een bloeiende webshop, een impactvolle coachingspraktijk of een succesvolle fysieke winkel – het zijn visies die velen koesteren. Maar voor een aanzienlijk deel van deze dromers stranden hun ambities in een verraderlijke valkuil: de kloof tussen weten en doen.
28 aug 2025
Het is een bekend verhaal: na een lange carrière of misschien zelfs na de pensioengerechtigde leeftijd, voel je de drang om iets nieuws te creëren.
26 aug 2025
Er zijn 3 methoden, die niet aan tijd zijn gebonden om je omzet te vergroten. De drie hevels hiervoor zijn a) meer klanten, b) meer omzet per klant en c) hogere frequentie van de aankopen.